1 Temmuz 2013 Pazartesi

Melez Sözleşmeleri Serisi: Safkan - Jennifer L. Armentrout



Kitap Adı: Safkan
Kitabın Orijinal Adı: Pure
Yazar Adı: Jennifer L. Armentrout
Seri Adı: Melez Sözleşmeleri
Seri Sıralaması: 2/5
Türü: Fantastik
Yayınevi: DEX Kitap
Sayfa Sayısı: 412
Çıkış Tarihi: 2012
Puanım: 5/5





Arka Kapak Yazısı: Melez Sözleşmeleri 2 Safkan

Bir yanda ihtiyaçlar. Bir yanda kader...

Doğaüstü bir yaratık olmak tam olarak muhteşem bir şey değil; özellikle her gittiğin yere "diğer yarının" da gittiği düşünülürse. Seth, eğitimde, ders dışında ve hatta yatak odasında Alexandriayla birlikte ve bu hiç de eğlenceli değil. Aralarındaki bağın kabuslardan uzak kalmak gibi faydaları da var ama Alexin safkan yasak aşkı Aidena olan hisleri üzerinde hiçbir etkisi yok. Ya da Aidenın onun için feda edecekleri üzerinde.

İblisler binayı istila edip öğrencilere saldırınca tanrılar furileri salıyor üzerlerine. Furiler, öğrencilere ve tanrılara karşı en ufak tehdidi ortadan kaldırmakla görevliler, buna Alex ve diğer Apollyon Seth de dahil. Bu sorunlar yetmezmiş gibi, gizemli bir varlık Sethi tehdit ediyor, Alex de tehlikede. İşin içine tanrılar girince bazı kararlardan geri dönmek çok ama çok zor. Alexandria kaderinde yazanla bilinmez arasında bir seçim yapacak.

Safkan, Melez Sözleşmeleri serisinin ikinci kitabıdır.





Yorumum: Safkan’ı sanırım yaklaşık bir ya da bir buçuk ay önce okumuştum. İş yoğunluğundan yorumlamayı unuttum ve yazım anca şimdiye kaldı. 
Muhteşem bir maceraya hazır olun! Alex’in inişli ve çıkışlarla dolu hayatı Safkan ile devam etmektedir.

Tam bir Seth fanı olmam nedeniyle kitaba bayıldığımı söylemeliyim. Seth ve Alex’e takılmaları, onu koruması ve onun için bencilce davranışlarından vazgeçmesi! Bu kitapta olması gerekenden daha duyarlı bir Seth ile karşılaşacaksınız. Heee bir de Aiden uyuzu var! Kendisinin çok fanı olduğunu biliyorum ama napayım sevemedim ben bu safkanı bir türlü! İyi bir şeyde yapsa yok arkadaş yaranamadı bir türlü bana. Hele kızımıza bir adım yaklaşıp on adım kaçması yok mu, resmen deli oldum okurken! Alex’e ondan hoşlanıyormuş gibi davranmasını geçtim dünyadaki tek kadın o kalmış gibi davranması sonra arkasından da “Ben bir erkeğim Alex, sana karşı cinsel çekimden başka bir şey hissetmedim.” tarzındaki konuşmalarına sinir oldum. Biliyorum bunları sırf aşkları yasak olduğundan kızımızı kendisinden uzaklaştırmak için yaptı ama davranışları bana çok antipatik geldi! Dedim ya Aiden’ı sevemedim bir türlü diye sanırım ağzıyla kuş tutsa yok yaranamayacak bana! :D

Seth ise Alex’in başına ne gelirse gelsin her zaman onun yanında kaldı. Ne zaman Alex birisine ihtiyaç duysa hemen yanında bitti. Hatta kızımızın kimseyi istemediği anlarda bile onun yanından ayrılmadı. Belki bun da ikisinin de Apolyon olmasının etkisi vardır. 

Melez Sözleşmeleri serisine, gazetedeki köşemde yer verdim. Seriye genel bir bakış için tık tık!!

Seri Sıralaması:
2.      Safkan

DİKKAT TANRI KİTABI HAKKINDA SPOİLER:

Üçüncü kitap olan Tanrı’da Aiden ve Alex’in arasının düzeleceğini ve kitapta aşk kokusunun olacağını yorumlardan okudum. Sanırım Sethn ortalarda fazla dolaşmayacakmış. Merakla beklemekteyim.

Herkese keyifli okumalar!!

2 yorum:

  1. Safkan kitabını yorumladığın bir yazıda keşke diğer kitaptan bahsetmeseydin. Tüm okuma heyecanım gitti şimdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet haklısınız spoiler verrmişim ve uyarı yapmamışım ama bu kitabın bütününe bakınca ufacık bir spoiler. Bence Tanrı'yı mutlaka okuyun.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...