4 Ağustos 2013 Pazar

Anita Blake, Vampir Avcısı #6: Ölüm Dansı - Laurell K. Hamilton




Kitap Adı: Ölüm Dansı
Kitabın Orijinal Adı: The Killing Dance
Yazar Adı: Laurell K. Hamilton
Seri Adı: Anita Blake, Vampir Avcısı Serisi
Seri Sıralaması: 6/22
Türü: Fantastik
Yayınevi: ArtemisYayınları
Sayfa Sayısı: 580
Çıkış Tarihi: Ocak 2010
Puanım: 4/5



Arka Kapak Yazısı: "Biri beni öldürmeye çalışıyordu. Tamam, bu yeni bir şey değil. Dahası başıma para konmuş ve bu sefer peşimdeki her kimse oldukça profesyonel. Keşke korksaydım. Korku sizi hayatta tutar; umursamazlıksa öldürür."
"Dışarıda bir yerlerde biri adımı yapılacaklar listesine yazmış. Annene uğra, yiyecek bir şeyler al ve Anitayı öldür."
Anita Blake

Anita artık avcı değil, av. Başına 500.000 $ ödül koyan da kim? Bir insan mı, yoksa canavar mı? İşe bakın ki kurtarması gereken sadece kendi canı da değil, kurtadam sevgilisi Richard ve yeni macerası alfa kurtadam Marcüs arasında gitgide tırmanan gerilimi nasıl çözecek? Ve tabii ki Jean-Claude da var, Anitanın kalbine ve kanına girmek için doğru zamanı bekleyen vampir sevgilisi. Ama durun, hiçbir şey bilmiyorsunuz, Hamiltonın bir iki sürprizi daha var.
"Anita, Scarlett OHaradan bu yana yaratılmış en etkileyici kahraman ve çok eğlenceli. Publishers VVeekly
"Pervasız bir kadın o, olağandışının tüm tehlikelerini göze alabilecek kadar korkusuz." Library Journal

Yorumum: Harika bir Anita kitabıydı! Seri ilerledikçe acaba yazar daha ne kadar şaşırtabilir insanı demekten kendimi alamıyorum. Laurell K. Hamilton’un okuduğum yazarlar içinde en özgün anlatıma sahip yazar olduğunu söylemeden geçemeyeceğim. Her kitapta yazarın hayal gücüne daha fazla hayran oluyorum.

Ölüm Dansı’nda yine aksiyon dolu bölümler vardı. Bu kitapta Jean-Claude ve Richard ile Anita arasında müthiş olaylar olmaktadır. Yazar, Richard’ın hayatına, sürüye ve sürü hakkındaki bilgilere bolca yer vermiş. Kitabın bu kısmı Richard’ı sevmesem bile hoşuma gitti. Genel olarak okuduğum fantastik kitaplarda kurtadamlar hakkında böyle ayrıntılı bilgiler olmadığı için beğendim.

Jean-Claude yine biricik mapetitesinin peşinde! Anita’yı bir an olsun bile yalnız bırakmamaktadır. Richard da öyle tabi! Hatta Anita ve JC arasında geçen bir olay sonucu “Seni seviyorum Anita” diyecek kadar Anita’yı sevmektedir. 

Kitabın sonuna doğru öyle bir olay meydana geliyor ki! Bu olaydan JC, Anita ve Richard'ı beraber etkilenmektedirler.

Seri Sıralaması
1.      Suçlu Zevkler TIK TIK!!
2.      Gülen Ceset TIK TIK!!
3.      Lanetliler Sirki TIK TIK!!
4.      Kaçık Kafe TIK TIK!!
5.      Kanlı Kemikler TIK TIK!!
6.      Ölüm Dansı TIK TIK!!
7.      Yanmış Kurban TIK TIK!!
8.      Mavi Ay TIK TIK!!
9.      Karacamdan Kelebek TIK TIK!!
10. Zincirlenmiş Narkissos TIK TIK!!
11. Gökmavisi Günahlar TIK TIK!!
12. Şeytan Düşler TIK TIK!!
13. Leoparadam Micah TIK TIK!!
14. Ölümcül Dans
15. Harlequin-Ölüm Cezası
16. Karakan
17. Günah Adası
18. Flört
19. Kurşun
20. Hit List
21. Kiss the Dead
22. Affliction
Daha çok anlatmak istediğim şeyler var ama spoiler olur diye anlatmıyorum.

Alıntılar:

“Ölürsem beni özlersin mapetite. İtiraf et.”
……………………………………………
“En iyi düşman ölü düşmandır.”
……………………………………………
“Eğer savurduğun tehdidi yerine getirmeye hazır değilsen, tehdit etmenin bir anlamı olmaz.”
……………………………………………
“Eğer kucağımda ölürsen, ben yaşamaya devam edebilir miyim biemiyorum Richard. Bunun senin için bir anlamı yok mu?”
……………………………………………
“Bütün düşmanlarının ölü olduğunu düşünüyordum.”
“Devamlı yenilerini ediniyorum.”
……………………………………………
“Beni kendi yatak odamdan mı atıyorsun?”
“Evet.”
“O zaman sonsuza kadar tabutuma mahkumum, asla seninle beraber uyuma zevkini yaşayamayacağım.”

Eğer bir fantastik severseniz bu seriyi kaçırmayın derim!

Herkese bol kitaplı günler!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...