2 Ağustos 2013 Cuma

Erken Bir Bayram Yazısı



Herkese merhaba,

Yarın 10 günlüğüne tatile çıkıyorum. Şimdiden herkesin Ramazan Bayramı mübarek olsun.
Bu süre zarfında netim olmayacak ama yazılarım yayınlanmaya devam edecek. Nasıl mı? Blogger’ın programlama özelliği sayesinde! Yazınızı yazıyorsunuz sonra da şu tarih ve şu saatte diye planlama yapıyorsunuz. Bilgisayarınız kapalı olsa bile program kendi kendine otomatik olarak yayınlanmaktadır. 

Bu programı blog ikizim Kütüphanemden Kitap Manzaraları söylemişti bana. Kendisine buradan çok teşekkür ediyorum. 

Çoğu zaman bloggerın bu özelliğini kullanıyorum.

Ben tatildeyken iki günde bir yazı yayınlanacak. Toplamda altı yazı kaydettim. Yazılarım süpriz olsun. :)

Herkesin bayramı tekrardan mübarek olsun, iyi tatiller ve bol kitaplı günler.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...