21 Eylül 2013 Cumartesi

OKK 10. BLOG TUR: Ayaklı Bela - Jamie McGUIRE YORUM



 Kitap Adı: Ayaklı Bela
Kitabın Orijinal Adı: Walking Disaster
Yazar Adı: Jamie McGUIRE
Seri Adı: Beautiful Serisi
Seri Sıralaması: 2/2
Türü: Genç-Yetişkin, Günümüz Aşk
Yayınevi: Yabancı Yayınları
Sayfa Sayısı: 463
Çıkış Tarihi: Ağustos, 2013 (2. Baskı)
Puanım: 3,5/5




Arka Kapak Yazısı:

Aşıksan başın belada!

Abby Abernathy; geçmişini unutmak için kalkıp uzak bir şehre okumaya gelen, temkinli, kendi hâlinde bir kız. Travis Maddox; hayatını dövüşerek kazanan ve aşka inanmadığı için tek gecelik ilişkilerle avunan bir erkek. Aşk ve bela birbirine hiç bu kadar yakışmadı...


Travis annesinden hayatla ilgili iki şey öğrendi: Aşkı bul. Ve onun için ölümüne mücadele et. 


Bu hikâyeyi biliyorum demeden önce bir kez daha düşünün. Her aşk hikâyesinde iki taraf vardır: Esas oğlan ve esas kız. Tatlı 

Bela'da esas kızı dinledik; peki ya, esas oğlan? 

Bir erkeğin aşkı için verdiği mücadeleyi kendi ağzından tüm içtenliğiyle dinlemeye hazır olun...




Yorumum: Abby ve Travis’in hikayesinin, Travis tarafından anlatılan kısmı. Ayaklı Bela’yı ilk kitaba göre daha çok sevdim. Yazarın bu kitaptaki anlatım tarzı daha iyiydi ve duygular kelimelerle okuyucuyu buluyordu.  

Ayaklı Bela’da tamamen duygusal bir Travis ile karşılaşıyorsunuz. İlk kitaptaki o vurdumduymaz davranışlarının altında yatan esas nedenleri öğreniyorsunuz. Abby’e nasıl aşık olduğunu, umutsuzca ilişkiyi devam etme çabalarını ve onu kırmamak için elinden gelen her şeyi yapmasını okuyorsunuz. Kızımızın saçma hareketleri karşısında Travis’in çektiği acıları okurken üzüldüm açıkçası. Travis ne kadar da çok acı çemiş de haberimiz yokmuş! Abby'i en başından beri sevmeyen ben  bu kitapta daha da sevmedim.

Ayrıca Tatlı Bela’da olmayan kısımların olması da hoş bir ayrıntı olmuş. Ben bu kitabı ondan sevdiğimi itiraf ediyorum. 
Bir de bu kitabın çevirisi  ilkine göre çok daha iyiydi. 







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...