24 Ocak 2014 Cuma

Blog İkizimle Taksim Çıkartmamız



Herkese merhaba!!

Blog ikizim Kütüphanemden Kitap Manzaraları ile beraber yine bir Taksim çıkartması yaptık. Aslında ilk buluşmamızdan sonra birçok defa görüştük ama bloglarımızda yer vermedik. İlk yazılarımız için tık tık!

Bugünü ise yazalım istedik. Bir planımız vardı ki eğer gerçekleştirebilseydik bu yazı çok daha farklı olurdu. Yazımın ilerleyen kısımlarında gerçekleştiremediğimiz planımızdan bahsedeceğim. 

Her zamanki gibi kahvaltımızı Mado’da birlikte yaptık. O kadar çok acıkmışız ki yine foto çekmeyi unutmuşuz. Bol dedikodunun eksik olmadığı güzel bir sohbet eşliğinde kahvaltımızı yaptık. Biliyorsunuz ki ikizimle beraber bazı kitapları beraber okuyup, yorumluyoruz. Bu ortak okumalarımız hakkında planlar yaptık, yeni kitaplar belirledik. Bizi takip etmeye devam edin. :)

İkizim elinde bir poşetle geldi ve içindekiler senin deyince çok şaşırdım. Ahh hele içinden çıkanlar tek kelime ile harikaydı! Hepsi benim için özel ve hepsinin bir anlamı var. Beni bu kadar iyi tanıyan bir ikizim olduğu için çok şanslıyım. 


İlk hediyem çok şık, zarif, kuş desenlerinin olduğu bir Türk kahve fincanı seti. Ne kadar da güzel değil mi? Özellikle de kuşlara bayıldım. Fincanımın birini evde, birini de ofiste kullanmayı düşünüyorum. 



Veee ikinci hediyem çok şeker, küçük yavru bir panda! İkimizde pandaları çok severiz, yani tek ortak noktamız kitaplar değil. 



Horoz şekerlerim! ^_^ 


Çaylarım! Bazılarını hiç denemedim, bazılarını ise severek kullanıyorum. Yeni çaylarımı severek deneyeceğim. Tüm hediyelerin için tekrardan teşekkür ederim ikizim!! <3 ^_^

Sonrasında İstiklal’de yürüyelim dedik ve ikizimin kankisi G.’de bize katıldı. Ne zamandır kendisi ile tanışmayı istiyordum. Hatta kankin G.yi elinden alacağım diye espiriler yaparken, G’nin bize katılması çok hoş bir sürpriz oldu. ^^

İki kitap aşığı buluşunca nereye gider? Tabiî ki de kitapçıya! Önce adını şu an hatırlayamadığım bir kitapçıya gittik sonrada D&R’a. Bol bol kitap karıştırıp, sohbet ettik. 

Sonrasında Tefal’e uğradık. Taksim’deki şubede can bardak, aksesuar olarak gerçekten çok şık şeyler var. Geçen gittiğimizde bir çay bardağı görmüş, hatta iİkizim al tam senlik demişti ama ben almamıştım. Bu gittiğimizde o çay bardağını ve tabağını aldım. Şimdi fotosunu koymayayım da sürpriz olsun. Bir gün yorumladığım kitabımla koyarım. 


Karnımız acıkınca Japon restoranına gidip suşi yiyelim dedik. Hatta bol bol foto çekip, bloglarımızda yazarız diye de düşünürken garson, suşi ustasının saat 15 – 17 arası dinlenmeye çekildiğinden suşi olmadığını söyledi. 


Bizde bir şey yemeden kalktık ve az ilerdeki Çin restoranına gidelim dedik. Orası da tadilat nedeniyle kapalı olunca tüm planlarımız suya düştü. 


Sonunda yemek durağımız Sütiş oldu ve Türk üsulü döner ile karnımızı doyurduk.

Eve dönerken tesadüf eseri bakın ne buldum? Panda fincan! Dayanamadım hemen iki tane aldım. Bu ikizimle üçüncü çift kupamız. Bu gidişle tüm fincanlarımız ortak olacak. 



Aynı günü ikizimden okumak için tık tık!! 

Çok güzel bir gündü! Bir dahaki buluşmamızda suşiler bizim olacak inşallah! ^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...