9 Mart 2014 Pazar

Kitap Alışverişlerim - 19: CNR Kitap Fuarı (İkinci Ziyaret)



Herkese merhaba!

Dün yine Pudram ve blog ikizimle CNR Kitap Fuarı’ndaydık. İlk CNR yazım için Tık Tık!!
Hem bir arada hem de fuar kapanmadan yeniden kitapların içinde olalım istedik. Pudram geçen haftada olduğu gibi ben de kaldı, yolda blog ikizimde bize katıldı ve bol sohbet az uyku eşliğinde fuara gittik. 


Fuar geçen haftaya göre daha hareketliydi. Özellikle Muhteşem Yüzyıl’da CNR’ın reklamının yapılmasının bunda etkili olduğunu düşünmekteyim. Umuyorum ki sadece kuru kalabalık değildir de yayıncılar satıştan memnun kalmıştır. Çünkü durum böyle olunca seneye yeniden bu fuar olur mu bilemiyorum.


Bu kez değişiklik yapıp sahaflara uğradık. Ben sahafları pek sevmem. Eski kitaplar hiç bana göre değil. Benim kitaplarım ikinci el de olsa yepyeni olmalı. Bu bakımdan blog ikizimle ayrı düşmekteyiz ki o sahaflara, eski kitaplara bayılır. -_- Beni sahafların olduğu stantlara doğru çekti ama bir şey bulamadık. Aslında eski kitapları severim ama benim okuyacağım kitaplar yepyeni olmalı. Bu konuda feci takıntılıyım. Öyle ki dün Martı Yayınları'ndan kitap alırken görevliye tam üç kez değiştittirdim, yine beğenmeyince gidip kendim seçtim. -_-



Günü bloglarından tanıdığımız ama yüz yüze görüşmediğimiz blogger arkadaşlarla geçirdik. Konu kitap olunca bizde sohbet biter mi? Saatlerce sohbet ettik. Yüz yüze tanışmanın keyfi de bir başka oluyormuş. 

Martı Yayınları bu hafta Atlantis serisinin ve Sherlock Holmes serisinin üçüncü kitaplarını çıkaracağını duyurmuştu. İkizim tam bir Sherlock hastası ve ben de Atlantis serisini sevdiğim için Martı’ya uğramamak olmazdı. Veee sonuç: Her iki kitap da stantta vardı. ^^ Hemen aldık.


Bir de Seni İzliyorum ne zamandır aklımdaydı. Pudram, ben ve blog ikizim aldık. Beraber bir okuma etkinliğinde okuyacağız. :)

Bugün fuarın son günü. Eğer şimdiye kadar gitmediyseniz bir uğrayın derim.

Herkese bol kitaplı günler!!

1 yorum:

  1. Seni feci kıskandığım gerçeği. :) tanışmalıyıııııız :) *

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...