19 Mayıs 2014 Pazartesi

Yeni Trend Viking Kitapları



İngiliz tarihi aşk romanları ile başladığım serüvene, İskoçlar ile devam ettim ve şimdi de yeni trend Viking tarihi romanslarına kapıldım! Ne zamandır bir yayınevi fark edipte Vikinglerle ilgili bir roman çıkarsa diyordum ki Nemesis Yayıncılık Kalpten Kalbe romanını çıkardı. 

Yurtdışında almış başını gitmiş bir furya Vikingler. Araştırmaya başladığımda birçok kitaba rastladım.

Catherine Coulter – Viking Era


Vikingleri anlatan bu seri 91-94 yılları arasında basılmıştır. Goodreads puanları 3,80 civarındadır.

Heather Graham – Viking


Üç kitaplık kısa bir seridir. Viking savaşçılarını konu almaktadır.

Goodreads'ın en iyi ilk üç Viking kitabına baktığımızda ülkemizde de kitapları çıkmış bir ismi görüyoruz. Yazarı ne zamandır okumayı düşünüyordum ama bir türlü fırsat olmadı o bakımdan tarzını bilemiyorum. Ama Viking kitapları keşke Türkçe'ye çevrilse diyorum.


Diğer Viking kitapları





Umuyorum ki diğer tarihi romanslar gibi viking olanlar da okuyucudan ilgi görür. Daha çok Viking kitabının Türkçe'ye çevrilmesi dileğiyle.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...