3 Temmuz 2014 Perşembe

Mahrem - Anna Campbell



Kitap Adı: Mahrem
Kitabın Orijinal Adı: Untouched
Yazar Adı: Anna Campbell
Türü: Historical romance, Yeni-Yetişkin
Yayınevi: Epsilon Yayınevi
Sayfa Sayısı: 391
Çıkış Tarihi: 2009
Puanım: 5/5



Arka Kapak Yazısı: Sadece birkaç öpücük nasıl bu kadar fırtınalı bir arzu yaratabilir?
Güzel Grace Paget kaçırılmış, gizlice uzaktaki bir çiftliğe götürülmüş ve hiç tanımadığı bir adamın her arzusunu karşılaması söylenmiştir, eğer bu isteği yerine getirmezse hayatını kaybedecektir. Grace onu kaçıranların sandıklarının aksine bir fahişe değildir ve hayatını kurtarmak için her türlü riski göze alacaktır fakat birden kendini bu tanımadığı yakışıklı adam tarafından baştan çıkarılmış bir halde bulur. Adamın gözlerindeki bir şey Gracee onun göründüğü kadar acımasız olmadığını fısıldar.

Sheenein, bu kadının çiftliğe neden ve nasıl getirildiğine dair hiçbir fikri yoktur. Bir mahkûm gibi kilit altında tutulan ve herkes tarafından deli olarak tanınan bu adam hayatını geri kazanmak için her şeyi yapmaya hazırdır fakat Gracein büyüleyici güzelliği bütün amaçlarını unutmasına sebep olur. Ve onun yanından bir an bile ayrı kalmak istememesine rağmen Gracein zorla çiftlikte tutulmasına da dayanamaz. Birlikte onları tuhaf bir şekilde bir araya getiren bu güce karşı gelmeleri gerekmektedir. Ancak o zaman birbirlerine ait olacaklardır. Sonsuza kadar.

Yorumum: Blog ikizim sağ olsun sayesinde harika bir tarihi aşk romanı okudum! Anna Campbell ikizimin en sevdiği yazardır ve ne zamandır tavsiye ediyordu. Geçenlerde yeni bir kitap siparişi verdim ve Mahrem’i uygun fiyatta görünce hemen aldım. (Kitap alışverişi yazım için ikinci siparişimin gelmesini bekliyorum. -_- ) 

Kitabın konusunu çok sevdim. Tarihi aşk türünde fazla kitap okuduğum için artık özgün kitap okumak istiyorum. Aynı tarzın ısıtılıp ısıtılıp önüme konulmasındansa okumamayı tercih ediyorum. Neyse ki tam böyle düşünürken imdadıma Anna Campbell’in Mahrem romanı yetişti.
Grace, geçmişte yaptığı hatalar nedeniyle genç yaşta dul kalan bir kadındır. Lord Sheen ise amcası tarafından malikaneye kapatılmış bir Marki’dir. Amcası, Marki’nin maddi olanaklarından yararlanmak için onun deli olduğunu savunmaktadır.


“Burada yaşamaya nasıl katlanıyorsun, anlamıyorum.”
“Katlanıyorum çünkü katlanmak zorundayım.”

Grace, yolda kaybolunca kendini birden Lord Sheen’in hapis tutulduğu malikanede bulur. Görevi genç adamın her arzusunu karşılamaktır. Erdemli bir dul ve amcasına yenilmek istemeyen bir adam…

Çaresiz iki genç insanın aşka ve birbirlerine güvenme çabalarının anlatıldığı romanda Lord’un kalbinizi fethedeceğine inanmaktayım. Emin olun ki aşk, ruhsal anlamda bitik ve çaresiz bir adamın kendini bulmasında çok yardımcı olacaktır. 

Anna Campbell’ın okuduğum ilk romanıydı ama yazarın tarzına bayıldım. Türkçe’ye çevrilmiş tüm kitaplarını okumayı planlıyorum. Yazar, klişelerden uzak konusu ve anlatımıyla beni tam anlamıyla kalbimden vurdu.

Herkese bol kitaplı günler!!

6 yorum:

  1. Annammmm Campblemm yerim onuuu *_* Yakında bir sürpriz olabilir bununla ilgili ^_^ :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sürpriz la la la ^_^ Merakla beklenmekte :* *_*

      Sil
  2. Bir şeyi merak ediyorum, mahrem bir serinin devamı mı ya da başlangıcı? bir de son of sins in bir parçasımı. burada anna nın kitaplarını çok zor buluyorum maalesef satış sitelerinin hiçbiri de bir kitabın hangi seriye ait olduğu hakkında bilgi vermiyor.
    Acaba bir bilginiz varsa bana yazarın hali hazırda türkçe yayınlanmış kitaplarının serilerileri ile adlarını yazabilirmisiniz? Teşekkürler şimdiden^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mahrem tek kitap, herhangi bir seriye bağlı değil.

      Son of Sin serisi
      1. Yedi Gece
      2. Serserinin Öpücüğü

      Uykusuz Geceler, Sana Teslim Oldum, Günahın Esiri tek kitap.

      Umarım yardımcı olmuştur :)

      Sil
  3. Pek tabi yardımcı oldu^^ Çok teşekkürler=)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...