31 Ağustos 2014 Pazar

OKK 34. Blog Tur: Hep Seni Bekledim - Jennifer L. Armentrout





Herkese merhaba!

Yepyeni bir turla karşınızdayız. Kitabımız çok sevdiğimiz bir yazar olan Jennifer L. Armentrout’un Hep Seni Bekledim kitabı.

Kitabımızı tanıyalım


Bazı şeyler beklemeye değer…

Beş sene önce bir partide Avery Morgansten'in tüm hayatı değişti. Evden çok uzakta bir üniversite, şimdi her şeyi geride bırakmak için harika bir fırsat. Tek yapması gereken, derslere zamanında girmek, sol bileğindeki bilekliği asla çıkarmamak, dikkatleri üzerine çekmemek ve belki de bir iki arkadaş edinmek. İhtiyacı olmayan tek şey ise, ince ince planladığı hayatını alt üst edecek bir erkeğin radarına girmekti.

Çok satan Lux ve Melez Sözleşmeleri serisinin yazarı Jennifer L. Armentrout'tan yepyeni bir aşk hikâyesi!Çıktığı gün kitap satış listelerini sarsan ve Forbes dergisine kapak konusu olan Hep Seni Bekledim'i elinizden bırakamayacaksınız.

Takvim
31.08.2014
Duyuru – Tanıtım – Çekiliş

Çekiliş için tık tık!!!

01.09.2014
Kitap Tutkusu – Bir Okurun Yazar Sevgisi
Kütüphanemden Kitap Manzaraları – Merhaba, Ben Bambaşka Bir Şehirde Yeni Bir Okula Başlayan Kız Konulu Kitaplar
Fighting! – Videolarla Hep Seni Bekledim

02.09.2014
Pudra Tozu – Bir Tur Böyle Geçti
Kitap Tutkusu – Seri Hakkında Bilgi

03.09.2014
Yorum

Katkılarından dolayı DexPlus’a teşekkür ederiz.
Not 1: Blogumda yorumladığım tüm kitapların listesine buradan ulaşabilirsiniz. 

Not 2: Bu yazıyı “kitaptutkum.blogspot.com” dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...