26 Eylül 2014 Cuma

Kiralık Eş'in Yazarı Christine Bell ile Röportaj



Herkese merhaba!

Nemesis Kitap’tan çıkan Kiralık Ten kitabının yazarı Christine Bell ile röportaj yaptım. Kendisi çok içten ve sıcakkanlı bir yazar. Yazarımızla okuyucularına değer veren, onları mutlu etmeye çalışan biri. Dört oğlundan nasıl vakit kalıyor da kitap yazıyor şaşırıyorum ama kesinlikle kendisini takdir ediyorum. 



Kitap Tutkusu: Merhaba Christine. Röportaj teklifimi kabul ettiğin için çok teşekkür ederim. Kiralık Eş’i OKK olarak eğlenerek okuduk. Soruma gelecek olursam senin hakkında hiç bilgisi olmayan insanlara kendini nasıl tanıtırsın? Bana biraz kendinden bahseder misin?

Chiristine Bell: Mutlu evliliğimle birlikte, 4 oğlum ve 2 köpeğim var. Yaklaşık beş yıldır yazıyorum, bu süreçte 30’dan fazla kitabım oldu. Yazmadığım zamanlarda, ailemle çeşitli oyunlar oynarım ve genellikle sinemaya giderim. Ayrıca seyahat etmeyi de çok severim. (Ziyaret etmek istediğim ilk 10 yerden biri de İstanbul’dur).

KT: Diğer kitaplarına baktığımda birçok türde (fantastik, yeni yetişkin, yetişkin) roman yazdığını gördüm.  Sence hangi roman türünü yazmak zor ya da kolay? 

CB: Hangi türde roman yazacağım o anki ruh durumuma göre değişiyor. Romans yazmayı çok seviyorum çünkü tüm kadınların ortak noktası olan romantizm ve sevilmeye değindiğimi düşünüyorum. Aslında birçok türde yazmak bence kitap yazmanın en zor halidir. Kelimeler bir anda gelince ben de yazmaya başlarım. Sonra bir bakmışım ki kitap olmuş. :D

KT: Kiralık Eş, Türkiye’de yayınlanan ilk kitabın. Ülkemizde hangi kitabının yayınlanmasını istersin?



CB: Down fort he Count’un ülkenizde yayınlanmasını çok isterim. Kiralık Eş’i seven Türk okuyucuların bu kitabımı da beğeneceğini düşünüyorum. Komik ve seksi olan bu kitabın kahramanlarını seviyorum. 

KT:  Kiralık Eş kitabını henüz okumamış birine nasıl anlatırsın? Bize biraz bu kitabından bahseder misin?

CB: Kiralık Eş, para sorunları nedeniyle evini kaybetmek üzere olan Lindy ve kız kardeşinin intikamını almak isteyen zengin bir adam olan Owen’ı anlatıyor. Owen, iki haftalığına eş bulmak zorunda kalınca gazeteye bir ilan verir. Zor durumda olan Lindy de ilana yanıt verince çiftimiz birbirinin sahte eşi olur. Lindy ve Owen, genç adamın kardeşini dolandıran kişi hakkında kanıt bulmaya çalışırken, diğer yandan da yakınlaşmaya başlarlar.

KT: Kitaplarını nasıl bir ortamda yazarsın? Herhangi bir yazma ritüelin ya da favori yerin var mı?

CB: Her zaman ama her zaman yanımda mutlaka bir fincan kahve olur. Bazen sıcak kahve bazense soğuk kahve. Ama mutlaka bir kahve çeşidi daima yanımdadır. Kitaplarımı genellikle ofisimde yazarım ancak bazen kafeye ya da parka gidip yazdığımda oluyor. 

KT: Şu aralar bir kitap üzerine çalışıyor musun? Bir sonraki kitabın ya da hikayeni bizimle paylaşır mısın?

CB: Evet, bu aralar For Hire serisinin üçüncü kitabını yazıyorum. Serinin ilk kitabı ülkenizde de yayınlanan Kiralık Eş, ikinci kitabı Guardian for Hire ve ben şu an üçüncü kitap üzerine çalışıyorum. Maalesef ki kitabın ismini açıklayamıyorum şu an ama önerilere de açığım ^^

KT: Kiralık Eş kitabının Türkiye kapağını nasıl buldun? 



CB: I LOVE it! (Bu cümleyi çevirmek istemedim :p) Çiçekleri çok seviyorum ve kapakta harika durmuş. Böyle güzel bir tasarımın olmasından dolayı çok mutluyum!

KT: Kiralık Eş kitabında köpeklerden bahsetmiştin ve anlatımın karakterin köpek sevgisine dair anlatımın çok gerçekçiydi. Köpeğin var mı? Köpek sevginden biraz bahseder misin?

CB: İki tane köpeğim var ve ikisi de çok komik. Köpeklerimden biri çok akıllı değil ama çok tatlı ve onu kucağımda tutman gereken bir bebeğe benzetiyorum. Diğeri ise tam tersi olarak çok akıllı ama pek fazla tatlı değil. İki köpeğimi de çok seviyorum. Ne olursa olsun onları görmek beni her zaman heyecanlandırmıştır.

KT: Kiralık Eş kitabındaki eğlenceli diyalogları çok sevdik. Merak ediyorum da diğer kitaplarında da bu şekilde eğlenceli diyaloglar var mı?

CB: Kitaplarımda eğlenceli diyaloglar yazmaya çalışırım ^^. Çünkü aşk bazen komik ve eğlencelidir. İnsanların gülümsetmek ve hatta güldürmeyi çok severim. Kitaplarımı okurken, okuyucularımın günlük yaşamdaki stresten kaçmasını istiyorum.

KT: Kiralık Eş, bir otelde geçiyor. Acaba kitabı yazarken esinlendiğin bir otel var mı?

CB: Kitabı yazarken hiçbir otelden esinlenmedim ya da bana ilham veren bir yer olmadı diyeyim. Zihnimde tasarladım ve bunu kağıda döktüm. Otelle ilgili her şey kendi kafamdan çıktı ortaya.
KT: Son olarak Türk okuyucularına söylemek istediğin bir şey var mı?

CB: Yazdıklarımı okuduğunuz için çok teşekkür ederim! Kitaplarım sizlerin okumanız için tercüme dildi ve ben okuyan kişilere gerçekten minnettarım. Birçok ülkede kitabım çevrildi. Değişik ülkelerdeki okuyucularımdan geri dönüş aldığımda onur duyuyorum. Bu beni çok mutlu ediyor. Tüm okuyucularımı çok seviyorum ^^ :D

Christine Bell’e röportaj teklifi kabul ettiği için çok teşekkür ederim. ^^


Not 1: Blogumda yorumladığım tüm kitapların listesine buradan ulaşabilirsiniz. 

Not 2: Bu yazıyı “kitaptutkum.blogspot.com” dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...