30 Aralık 2014 Salı

Mim: I LOVE COFFEE



Herkese merhaba!

Çok güzel bir etkinliğe blog ikizim Kütühanemden Kitap Manzaraları tarafından mimlenmişim.  Mimde, sevdiğimiz bir şeyi (eşya, hayvan, yiyecek ismi olabilir), sorulara vereceğimiz cevaplara göre uyarlıyoruz. Benim için kahvesiz bir yaşam düşünülemez! Sevdiğim bir şey olarak kelimeyi “kahve” seçtim!


-          Sevdiğiniz beş filmi seçtiğiniz şeyle değiştiriniz.
1.      Kahvelerin Efendisi (Yüzüklerin)
2.      Kahve Oyunları (Açlık)
3.      Büyücünün Kahvesi (Çırağı)
4.      Kahve Saati (İntikam)
5.      Gece Kahvesi (Vurgunu)

-          Sevdiğiniz dört diziyi seçtiğiniz şeyle değiştiriniz.
1.      Let’s Coffee (Eat)
2.      Modern Coffee (Farmer)
3.      SuperCoffee (Natural)
4.      Coffee: LasVegas (CSI)


-          Sevdiğiniz bir şarkıyı ve sözü (şiir de olabilir), seçtiğiniz şeyle değiştiriniz.
Ele güne karşı kahvesiz böyle de olmaz ki! (Yapayalnız)

-          Sevdiğiniz dört kitap ismini seçtiğiniz şeyle değiştiriniz.
1.      Kahveye Düşünce (Aşka)
2.      En Karanlık Kahve (Gece)
3.      Kahveden Önce Ben (Senden)
4.      Bir Kahve Yeter (Kıvılcım)


Bu güzel mimi yapmak isteyen herkes yapabilir. *_*


Not 1: Blogumda yorumladığım tüm kitapların listesine buradan ulaşabilirsiniz.
Not 2: Bu yazıyı “kitaptutkum.blogspot.com” dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!
 

Herkese bol kitaplı günler!!

2 yorum:

  1. 2014 Kitapları başlığı altındaki yazını çok beğendim. Güzel anlatmışsın kitapları. Okuduğun kitapların büyük çoğunluğunu ben de okudum. Senin gibi objektif yazanların bloglarını okumak çok keyifli bir iş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumların için teşekkür ederim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...