15 Aralık 2014 Pazartesi

Mim: Neden K-pop Dinliyoruz?



Herkese merhaba!!

Sevgili Fighting blogunun sahibeleri E. ve K. canlarım beni birkaç mimde etiketlemişler. Ben de sırayla yapacağım. 

İlk mim “Neden K-Pop Dinliyoruz?” başlığı altında sorular.

1.      En beğendiğiniz kız/erkek K-pop grupları?

K-pop dinlemeye ilk dizi OST’leri ile başlamıştım. Sonra Suju’yu keşfetmiştim. Oradan buradan derken bir baktım K-pop dünyasına girmişim bile! Dinlediğim gruplar Mblaq, Suju, Beast, Infinite, DBSK, 2ne1, Apink.



2.      Beğendiğiniz K-pop grup üyelerinden en çok kimi seviyorsunuz? Neden? 

MBLAQ’den GO. Sesi harika, grubu her ne kadar sevsem de solo çalışma yapması gerektiğine inanıyorum.


BEAST’ten Dujun. Dujun’un sesinden çok oyunculuğunu beğeniyorum. Özellikle Iris 2’den sonra çektiği Let’s Eat dizileri arasındaki farklılığı izleyince anlarsınız. İki karakterde çok farklı. Biri ajan biri zıpır bir genç. 


Super Junior, dansı ve sesi için Donghae, MC’liği için Shindong.
Infinite’den Sunggyu kesinlikle sesi harika. Liste uzar gider….

3.      Tanıdığınız kadarıyla en iyi baba adayı olarak gösterebileceğiniz 3 erkek?

MBLAQ’den hepsi desem? Hello Baby’i izlerken çok eğlenmiştim.

 

4.      Tanıdığınız kadarıyla en iyi anne adayı olarak gösterebileceğiniz 3 kız?

Bu soruya cevabım maalesef hiç yok. Kız gruplarını çok dinlemiyorum. Ama dinlediklerimden de iyi anne olabileceğini düşünmüyorum.

5.      Ah keşke kardeşim olsa diyebileceğiniz en sevimli kız/erkek K-pop üyeleri?

Kesinlikle Hoya. Hoya gibi bir erkek kardeşim olabilirdi. Kız kardeş olarak da mmm Eunji olabilir.


6.      En çok görmek istediğiniz K-pop üyesi?
Dinlediğim grupların hepsi :p

Sorularımız bu kadardı. Mim için canım v.’lerime teşekkür ederim. K-pop dinleyen herkes mimi yapabilir. Görüşmek üzere.


Not 1: Blogumda yorumladığım tüm kitapların listesine buradan ulaşabilirsiniz.
Not 2: Bu yazıyı “kitaptutkum.blogspot.com” dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...