9 Ocak 2015 Cuma

Kitap Alışverişlerim - 28: Yeni Yılın İlk Kitapları *_*



Herkese merhaba!!

Yeni yılın ilk alışveriş yazısı ile karşınızdayım! Son zamanlarda okumayı çok istediğim kitaplar çıktı. Ben de beklemek istemedim ve iki alışveriş sitesinden sipariş verdim.  İlk önce Kitap Sihirbazı’ndan siparişim geldi. Çok şaşırdığımı söylemeliyim. Bu kez kitaplarım çok çabuk geldi.



Eldest – Christopher Paolini: Eragon’u hala bitiremedim. Çok bölük pörçük okuyorum. Günde bir bölüm, 20 sayfa şeklinde ilerleyebiliyorum. Buna rağmen hikayeye bayıldım. Hazır sipariş veriyorken ikinci kitabı alayım dedim.

Direniş Lux 5 – Jennifer L. Armentrout: Dördüncü kitabı okumak için son kitabın çıkmasını bekliyordum. Serinin sonunu çok merak ediyorum.

Kimi Öptüğüne Dikkat Et – Jennifer L. Armentrout: Jennifer’ın yeni serisi. *_* Favori yazarımın yeni serisine başlanmış hiç okumadan olur mu? :p

Baştan Çıkarıcı Atıştırmalıklar – Tara Sivec: Okumayı düşündüğüm bir diğer kitap. Alınacak kitaplar listemdeydi. İndirimde görünce alayım dedim.

Aşk Yağmuru - Jill Shalvis: Nemesis’in bu seriye başlamasını dört gözle bekliyordum. Yazarı ilk araştırdığım zaman dikkatimi çeken serisi buydu. Nemesis’in bu seriyi başlamasına çok sevindim.

Sürpriz Balayı – Christine Bell: Yazarın tarzını çok seviyorum. Alışıldık konuları farklı anlatarak okuyucunun ilgisini çekiyor. İlk kitaplar geldiğinde hangi birini okuyacağım diye böyle o_o etrafta dolaşırken canım One Better Day <3 imdadıma yetişti. Beraber kitapları eledik, en sona 3 kitap kalmıştı ki OBD Sürpriz Balayı’nı oku deyince ben de okuyuverdim. Hatta yorumladım bile. Yorumum için tık tık!!

Tersyüz – Amy Harmon: Bir an önce okumalıyım dediğim kitaplardan. Güzel Çirkin hikayelerini seviyorum. Özellikle yakışıklı bir erkeğin çirkin olmasını…



Daha Sabaha Çok Var – Lisa Kleypas: Daha serinin ikinci kitabındayım ama ilk kitabı okuyan birçok kişi gibi ben de Leo’nun hikayesini çok merak ediyorum. Şimdi Vazgeçmem Senden, Gecemi Aydınlat ve Daha Sabaha Çok Var’ı arka arkaya okumayı planlıyorum. Uzun zamandır historical romance okumamıştım. Harika bir geri dönüş olacak *_*

Telepati: Konusu çok ilgimi çekti. Yakın zamanda okumayı planlıyorum. 

Efsane – Marie Lu: Dikkatimi çeken bir kitap daha. Seriye başlamak adına ilk kitabı aldım. Bakalım nasılmış?

Aldığım kitaplar bunlar. Hepsi de okumayı çok istediğim kitaplardı. Umarım vakit bulurum da çabuk çabuk okurum :p

Not 1: Blogumda yorumladığım tüm kitapların listesine buradan ulaşabilirsiniz.
Not 2: Bu yazıyı “kitaptutkum.blogspot.com” dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!

Herkese bol kitaplı günler!!

5 yorum:

  1. Somurtkan şirine'nin etkinliğinden buldum sizi. Bu vesileyle tanışmış olduk. Sevgiler.
    http://renklipastasepeti1.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Etkinlikler birçok şeye vesile :) Blogunuza uğradım bile :)

      Sil
  2. Blog keşif etkinliği sayesinde sizi keşfettim ve takibe aldım bana da beklerim :)
    suslusirine.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...