16 Ocak 2015 Cuma

Mim: Şimdi Mevsimi



Herkese merhaba!! 

Harika bir mimle karşınızdayım. Benim tam bir kış mevsimi hastası olduğumu bilen One Better Day beni mimlemiş ben de hemen cevap vermek istedim.

1.      Kışın okumalık favori kitabın var mı?
Kitabın benim için mevsimi yoktur. Yaz, kış fark etmez her daim kitap okuyabilirim. Ama kış kitabı deyince aklıma nedense Yüzüklerin Efendisi’ndeki karda dağa tırmanış sahneleri gelir. Sanırım kışın daha çok epik fantastiklere yöneliyorum. *_*

2.      Kapağı mavi olan bir kitap?
Şu an elimde sürünse de Eragon.

3.      Yılbaşı ağacında yıldız olarak kullanabileceğin bir kitap?
Bir değil iki yıldız seçsem? Biri Elizabeth Hoyt’un Çirkinin Aşığı, diğeri ise Zehir Ustası *_*

4.      Kış tatili için mükemmel olan bir kurgusal dünya?
Yunanistan’a oldum olası gitmek istemişimdir. Aşk Reçetesi’ndeki gibi balayına oraya gitmek isterdim ve bu kış mevsiminde neden olmasın?

5.      Birlikte kış tatiline gideceğin bir kitap karakteri?
Bir tane değil ama Lisa Kleypas’ın Hathaway ailesi ile birlikte tatil yapmak isterdim. Özellikle tüm kardeşler ve eşleriyle birlikte şömine karşısında kahve keyfi yapmak isterdim. Bol bol sosyeteyi çekiştirirdik :p

6.      Bu sene için listende olan bir kitap?
Mmm o kadar çok ki! Ne kadar okumak için zaman yaratırsam yaratayım ya da kitap bitirirsem bitireyim yok bu listeler eksilmiyor! Ama önce okuyacaklarımdan birkaçı; Tersyüz, Kimi Öptüğüne Dikkat Et, Aşk Yağmuru ve Daha Sabaha Çok Var… Bu liste uzar gider.

7.      Favori tatil içeceğin, atıştırmalığın ve filmin?
Her daim kahve! Asla değişmez. *_*
Patlamış mısır *_*
Hobbit *_*
Sorular bu kadardı. Ben de Somurtkan Şirine ve Makyaj Kelebeği'ni  mimliyorum.

Herkese bol kitaplı günler!!

Not 1: Blogumda yorumladığım tüm kitapların listesine buradan ulaşabilirsiniz.
Not 2: Bu yazıyı “kitaptutkum.blogspot.com” dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!

 

8 yorum:

  1. Merhaba :)) Değişik bir mim, boş bir anımda yapacağım :) Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  2. Seni mimledimmm :) http://partofthebook.blogspot.com.tr/2015/01/mim-sosyal-medya-tag.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İki mimi bir arada yapacağım teşekkürler *_*

      Sil
  3. Çok güzelll olmuş ablamm ^^ Kış mevsiminin senin mevsimin olduğunu da öğrenmiş oldumm ^^ :)

    YanıtlaSil
  4. Sizi şirineler blog keşif etkinliğinde buldum. Sizi takibe aldım. Beğeneceğinizi umduğum bloguma davetlisiniz. sevgilerle... http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  5. Merhaba, blogunuza uğrayacağım.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...