6 Ocak 2015 Salı

Mim: Sorular, sorular :)



Herkese merhaba!!

Yazacağım blog yazılarını defterime not alıyorum. Geçenlerde bir bakayım ne yazmışım ne yazmamışım diye defterimi karıştırırken Sevgili Geveze Kitap Kurdu’nun mimi ile karşılaştım. Taa haziran ayında mimlemiş beni. O zamanlar yoğun olduğumdan yazamamıştım, şimdi vaktim varken yazayım dedim. Çok geç yazdığım için Geveze Kitap Kurdu’ndan özür dileyerek mimi cevaplamaya başlıyorum.

Blog açma hikayeniz nedir?
Blog açmadan önce de kitaplar hakkındaki düşüncelerimi yazıyordum. Sonra vikitap’ta yorum yazmaya başlamıştım. Bir süre sonra yorumlarıma daha çok alıntılar eklemek ve uzatmak istediğimi fark ettim. Bu bakımdan vikitap bana yetmiyordu ben de blog açmaya karar verdim.

Blog isminiz nereden geliyor? Neden bu isim?
Blog ismimi sevdiceğim *_* buldu. Çok hoşuma gitti ve “Kitap Tutkusu” oldu.

Hangi mevsimi seversiniz?
Şubat’ta doğan biri olarak kesinlikle kış!

Bu mevsim size neyi çağrıştırıyor?
Kar, kardanadam ve ilk kardan yürürken çıkan kıtır kıtır o ses :). Renkli renki atkı, bere, eldiven. Hepsi de tam benlik!


Kırmızı ruj mu eyeliner mı?
Eyeliner diyim. Kırmızı rujlarla pek aram yok :p

Blog yazmak sana ne kazandırdı?
Hayatım boyunca görüşmeye devam edeceğim dostlar <3

Kitap okumak mı bir şeyler yazmak mı?
Her ikisi de. Okumayı da yazmayı da çok seviyorum.

Şiir mi, roman mı, hikaye mi?
Kesinlikle ve kesinlikle roman. Şiirlerle aram hiç iyi olmadı -_-

En çok etkilendiğin film?

Oyuncak Bebek Chucky -_- Küçükken korkulu rüyamdı. Bir de serinin ilerleyen kısımlarında Chucky’nin gelini katıldı.

Şunlara bakar mısınız?

Hangi tür kitap/film?
Fantastik, historical romance ve günümüz aşk! Kitap ve filmlerde bu üçünden asla vazgeçmem.

Öğrenci olmak mı iş hayatı mı?
Öğrenci olmak. Fazladan boş zamanlar, aileden gelen harçlıklar… Ohh daha ne olsun?

Kitap okumak mı film izlemek mi?
Her ikisi de. Ama çoğunlukla kitap okumak.

Klasik giyinmek mi spor giyinmek mi?
Spor şık. *_* Bayılıyorum bu tarza.

Asla almaktan vazgeçmeyeceğiniz şey ne?
Kitap *_*

En sevdiğin yemek nedir?
Mantı ve bir Kore yemeği olan kimbap. Bayılırım. Sabah, öğle, akşam yiyebilirim.

En sevdiğin dizi?
CSI dizileri, Supernatural. Kore yapımlardan da Let’s Eat, Modern Farmer, A Gentleman Dignisty.

Özel bir yeteneğin olsa bunun ne olmasını isterdin?
Işınlanma! Çok çok özel bir sebebi var.

Hasta olmanın en kötü yanı nedir?
Evde tıkalı kalıp kalmak. 

Alınacak listen var mı? İlk 5’i nedir?
Olmaz mı?
1.      Kitap (Hiçbir zaman bitmez.)
2.      Çizme
3.      Kahvaltı seti
4.      Pantolon
5.      Battaniye
 
İlk aldığın makyaj malzemesi nedir?
O kadar uzun zaman oldu ki.. Rimel olabilir ama.

Geveze Kitap Kurdu’na mim için teşekkür ediyorum. Ben de;


Not 1: Blogumda yorumladığım tüm kitapların listesine buradan ulaşabilirsiniz.
Not 2: Bu yazıyı “kitaptutkum.blogspot.com” dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!
 



4 yorum:

  1. Geç olsun da güç olmasın :) Çok samimi bir yazı olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mahçubum sana karşı :( iyi ki defterime yazmışım ama :) Teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Çok teşekkür ederim ^-^ en kısa zamanda yapıcam 😄😄

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...