13 Şubat 2015 Cuma

Kitap Alışverişlerim - 29: 3 Kitap Alışverişi 1 Yazı

 
Herkese merhaba!!

Yepyeni kitap alışverişi ile yine sizlerleyim. Bu kez 3 kitap alışverişi yaptım ve hepsini aynı yazıda toplamak istedim. 

Başka bir şey için arkadaşımla Carrefour’da gezerken gözümüz kitaplara ve yapılan indirimlere kaydı. İkimizde dayanamadık, Nemesis Kitap’tan birkaç kitap aldık. 


Aşka Yolculuk/Küçük Tatlı Heyecan: Tarzını beğendiğim bir yazar. eksiklerimi yavaş yavaş tamamlıyorum.
Deli Dolu Bir Yaz: Listemde olmasına rağmen hep arka plana atıp başka kitaplara yönelmiştim. Bakalım yazarın tarzını sevecek miyim?
Dalgalar Hep Aşk Getirse: Sevilen bir yazar. Hazır indirimdeyken alıp okuyayım dedim.
Evimdeki Yabancı: Kapağından dolayı yanılgıya düşüp dram sandğım kitap arka kapağını okuyunca historical çıktı. Seri mi bilmiyorum, araştırmadım ama okumak istiyorum. 

Okuoku Alışverişim


Okuoku’da Artemis kitapları yüzde 32 indirimdeydi. Ben de fırsatı kaçırmak istemedim. Okumak istediğim birçok Artemis kitabını aldım.
Cinder/Scarlet: Ne zamandır beklediğim seri. *_*
Gümüş Gölgeler: VA *_* Yan seride olsa bayılıyorum bu seriye *_*
Meredith Gentry: Favori yazarım bir başka serisi. Anita kadar sevecek miyim, merak ediyorum.
Işık: Ve Yoklar serisinin son kitabı. Hala üçüncü kitaptayım, serinin hepsi elimde var. okumalıyım, okumalıyım -_-
Gölge Avcısı’nın El kitabı: Kargo gelir gelmez ilk karıştırdığım kitap. Atlaya atlaya en merak ettiğim kısımları okudum bile. Ama en baştan okunup, blogda yorumlanacak.
Duman ve Kemiğin Kızı: Çok sevilen bir seri. Ben de başlamalıyım dedim :p
Kötünün Ölüsü/Perinin Ölüsü/Aile Ölüsü: Severek okuduğum serinin tüm kitaplarına kavuştum. Artık eksik kitabım yok. *_*

Kitap Sihirbazı Alışverişim

Bu alışveriş hiç aklımda yoktu. Bir şey araştırırken birden bir baktım Sert Isırık 5 lira *_* Zaten bir buçuk senedir beklediğim bir kitaptı. Hemen sepete yanında birkaç kitapla beraber ekledim. Şu an Sert Isırık’ı okuyorum, kitap güzel ama fikrim yok değişmedi. Hala “I HATE Ethan!” Ethan ile ilgili sayfalarca neden sevmediğime dair yazabilirim -_-
Karakan: Seriye devam!
Skandal Evlilik: Konusu hoşuma gitti, umarım iyi bir anlatımı vardır.
Unutulmaz Gece: Unutulmaz Öpücük’ün ikinci kitabı. Yazarı seviyorum. 

Alışverişlerim bu kadar. Önümüzde CNR Kitap Fuarı var. İndirimleri ve yayınevlerini merak ediyorum. 


Not 1: Blogumda yorumladığım tüm kitapların listesine buradan ulaşabilirsiniz.
Not 2: Bu yazıyı “kitaptutkum.blogspot.com” dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!
 

Herkese bol kitaplı günler!!

4 yorum:

  1. Bir şey sormak istiyorum. Gümüş Gölgeler kitabı Vampir Akademisi serisinin yan serisine mi ait? *-* Ve ben ana seriyi okumadan bu kitapları okuyabilir miyim ki? :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet aynen öyle :) Hatta Gümüş Gölgeler VA'nın yan serisinin beşinci kitabı :))

      Önce ana seriyi okumalısın, çünkü ana serinin son kitabının bittiği yerden sonraki kısımlar yan seride anlatılıyor. Yani kronolojik bir sıra var. :)

      Sil
  2. merhaba cnm güzel günlerde kullan seni blgumdaki 8 mart hanımeli hediyeleşme etkinliğine davet ediyorum katılırsan çook mutlu olurum sevgilerleee

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, iyi dileklerin için teşekkür ederim. Etkinliği inceleyeceğim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...