18 Haziran 2015 Perşembe

Kayıp Günlükler/Inside Out #1: Senin Yerinde Olsaydım - Lisa Renee Jones



Kitap Adı: Senin Yerinde Olsaydım
Kitabın Orijinal Adı: If I Were You
Yazar Adı: Lisa Renee Jones
Seri Adı: Kayıp Günlükler Serisi
Seri Sıralaması: 1/6 + 11 novella
Türü: Günümüz Aşk, Yetişkin
Yayınevi: Arkadya Bitter
Sayfa Sayısı: 336
Basım Tarihi: 2015
Puanım: 5/5



Arka Kapak Yazısı: Bu sayfalar, bir kadının yasaklı dünyasına açılan gizemli bir kapı. Kapının ardında ise sıradan birinin asla hayal edemeyeceği bir dünya saklı; acının zevkle, korkunun aşkla karıştığı bir dünya. Tutkunun önüne ne gelirse yakıp küle çevirdiği o ilkel ateşin ve aşkın en saf hali gizli bu satırlarda. Ne duyarsan duy ya da ne görürsen gör devam edebilecek, bana hazzın ve acının en büyüklerini yaşatan gizemli adamın kim olduğunu çözebilecek kadar cesur musun? Benim yerimde olsaydın, cevabın ne olurdu?

Sıradan bir lise öğretmeni olan Sara McMillan'ın cevabı evetti. Ta ki bir rastlantı sonucu okuduğu o günlükteki kayıp kadını bulmaya çalışırken, git gide hiç tanımadığı o kadına benzediğini, onun hayatını yaşamaya başladığını fark edene kadar. Rebecca'yı içine çekip yutan, parlak ışıklarla dolu sanat dünyası, Sara'ya boyun eğecek miydi? Yoksa onun da sonu bu ateşli, gizemli ama bir o kadar da tehlikeli adamın kollarında mı gelecekti?

Kimdi bu adam? Peki, ya ben kimdim? Korku, nasıl böyle baştan çıkarıcı olabilirdi?
Öğrenmeye hazır mısın?

Yorumum: Arkadya Yayınları kendi çizgisinden hafif kayarak biz yetişkin okuyucular için Arkadya Bitter adında erotik kitaplar çıkarmaya başladı. Bu kitapların ilki de Kayıp Günlükler serisinin ilk kitabı olan Senin Yerinde Olsaydım!

Gerilim, erotizm, duygusallık, ihanet, parçalanmış kalpler… Kitap içinde pek çok şeyi aynı anda barındırıyor. 

Sara kendi halinde bir öğretmendir. Bir gün eline bir şekilde Rebecca adında bir kadının günlüğü geçer. Günlükteki yazılanlar Sara’yı son derece etkiler. Rebecca aslında fazlaca cesur bir hayat yaşamaktadır. Erotik olan günlüğü okuyan Sara, kadının başına bir şey geldiğini ve onu bulması gerektiğini düşünerek Rebecca’nın peşine düşer. 



“Bana hissettirdiğin bu delilik, uzun zamandır hissettiğim en iyi şey…”

Çıktığı bu yol onu iki adamla karşılaştırır. Biri sanat galerisi sahibi, buyurgan, otoriter Mark Compton, diğeri ise salaş, kendinden emin ressam Chris Merit. Bundan sonrası Sara için dönülmez bir yoldur. Hem kendini keşfedecek hem de bu yeni yaşamında Rebecca’yı bulmaya çalışacaktır. 

“Sessizce benim için sonucu ne olursa olsun, Rebecca için daha fazlasını yapacağıma, nerede olduğunu bulacağıma söz verdim. Öte yandan ona ne olduğunu anladığımda bunun bir bedeli olacağını da biliyordum.”

Kayıp Günlükler Seri Sıralaması
0,1. Behind Closed Doors – The Player
0,2. Behind Closed Doors – The Gamble
1.      Senin Yerinde Olsaydım (If I Were You)
1,1. Rebecca’s Lost Journals, Volume 1: The Seduction
1,2. Rebecca’s Lost Journals, Volume 2: The Contract
1,3. Rebecca’s Lost Journals, Volume 3: His Submissive
1,4: Rebecca’s Lost Journals, Volume 4: My Master
2.      Being Me
3.      Revealing Us
3,1. His Secrets
3,2. Rebecca’s Lost Journals
3,3. The Master Undone
3,4. My Hunger
4.      No in Between
4,5. My Control
5.      I Belong to You
6.      All of Me

Seri hakkında ayrıntılı bilgi için blog ikizim Kütüphanemden Kitap Manzaraları’nın yazısına bakabilirsiniz. 

“Sen de o karanlık, berbat, kendini beğenmiş aşağılık heriflerden birisi misin?”
“Ben çok daha kötüsüyüm.”

Mark mı, Chris mi? Dahası bu ikiliden biri Rebecca’nın günlüklerinde anlattığı adam mıdır? Ve Rebecca’ya ne olmuştur? Heyecanla ilerleyen bir kitap. Devamını merakla bekliyorum. Sara’nın yaşayacaklarından çok Rebecca’yı merak ediyorum. Umarım yayınevi genç kadının günlüklerini kitaplaştırır. Yoksa dayanamam İngilizce okurum :p. 

Not 1: Blogumda yorumladığım tüm kitapların listesine buradan ulaşabilirsiniz.
Not 2: Bu yazıyı “kitaptutkum.blogspot.com” dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!

Herkese bol kitaplı günler!!


4 yorum:

  1. kesinlikle alıp okucam :) güzel yorumların için teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel bir kitap. Ben çok sevdimç Şimdiden keyifli okumalar :) Teşekkür ederim :)

      Sil
  2. serinin 2. kitabından sonrası henüz yayınlanmadı sanırım. ne zaman yayınlanacağı hakkında bilgi verirseniz sevinirim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk iki kitap yayınlandı. Üçüncü kitap ne zaman yayınlanır bir bilgim yok maalesef.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...