30 Haziran 2015 Salı

Mim: Ya Sen Yönetsen?



Herkese merhaba,

Çok Sevgili Rüzgardan Notlar blogunun sahibi beni mimlemiş. Değişik ve güzel bir mim, benim çok hoşuma gitti. Bakalım sorularımız neymiş?

1.      Hangi kitabın yönetmeni olmak isterdin?

Çirkinin Aşığı – Elizabeth Hoyt *_*

Favori kitabım ve yazarımı seçmesem olmazdı. 

2.      Oyuncuların kimler olurdu?

Bir Kore fanından da bu beklenir, değil mi? :D

Lee Hong Ki

  
 Yoon So Hee



3.      Bir kitap filme uyarlanıyorsa genelde mutlaka çıkarılan sahneler de olur. Senin filminde hangi sahneler eksik olurdu?

Ooo… Hayır, olamaz! Hiçbir sahnemi çıkarmazdım. Kitapların filme çevrilmesini işte bu nedenle pek sevmiyorum. Sahneler çıkarılıyor, yerlerine başkaları ekleniyor. Cıks olmaz. Hiç benim tarzım değil. Tüm kitap filmde olurdu. 

4.      Ya sen hayal gücü tavan yapmış bir yönetmensin. Baktın ki film böyle çok cansız, senaryo da bazı eklemeler gerek. Nasıl sahneler eklerdin?

Edward de Raaf ve Anna’nın sahnelerini arttırırdım *_*

5.      Napolyon Bonapart ne demiş? Para, para, para… Ee, senin para kaynağın kim?

Canım eşim *_*


6.      Sen de oynar mıydın? Oynarsan kimi oynardın?

Yok ben oynamazdım. Arka planda kalıp, başarının keyfini sürmek tam bana göre!


7.      Aksilik bu ya! Sorunlar çıktı ve sen kitapta geçen bazı yerleri gerçek hayatta çekim için kullanamıyorsun. O zaman filmi nerede çekmek isterdin?

 Finansmanım eşime başvurur ve bir plato yapılması için yardım etmesini talep ederdim *_*
 
8.      Her yönetmenin çektiği filmde farkını ortaya koyduğu bir nokta vardır. Senin farkın ne olurdu?

Özgünlüğe ve sinemaya aktarılanın kitaba uygun olup olmamasına dikkat ederdim. Her şey konusunda titiz olduğum için filmim üstünde çok durur, en iyisini yapmaya çalışırdım.


Mim için Rüzgardan Notlar’a teşekkür ediyorum. Hoş ve değişik bir mim hazırlamış bize. Soruları ayrı bir sevdim, severek de cevapladım *_*


Gelelim kimleri mimlediğime:




Not 1: Blogumda yorumladığım tüm kitapların listesine buradan ulaşabilirsiniz.

Not 2: Bu yazıyı “kitaptutkum.blogspot.com” dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!! 

Herkese bol kitaplı günler!!

2 yorum:

  1. Ya çok eğlenceli ve güzel cevaplamışsın :))) Yaptığın için asıl ben teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...