22 Ağustos 2015 Cumartesi

Hereafter #1: Araf - Tara Hudson



Kitap Adı: Araf
Kitabın Orijinal Adı: Hereafter
Yazar Adı: Tara Hudson
Seri Adı: Hereafter
Seri Sıralaması: 1/3
Türü: Fantastik, Genç-Yetişkin, Paranormal
Yayınevi: Pegasus Yayınları
Sayfa Sayısı: 395
Basım Tarihi: 2014
Puanım: 4/5



Arka Kapak Yazısı: "Saf, Dokunaklı Ve Hayaletli Bir Aşk Hikâyesi"
-Becca Fitzpatrick, Fısıltı'nın yazarı -

Yine nehirde süzülüyordum. Ancak bu kez nefes aldığımda ciğerlerim, etrafımı saran çamurlu suyla dolmuyordu. Bedenim bu kâbustan önceki kadar hafifti hâlâ. Nehirde süzülüyor, öfkeli akıntının sürüklemesinden etkilenmiyordu.Artık bir şeyler farklıydı; bu karanlık, beni kıvrandıran sahne, korkunç rüyalarımda yaşadığım sahnenin neredeyse aynısıydı. Neredeyse... Çünkü bu kez boğulan ben değildim. Oydu.

Yorumum: Değişik fantastik kitap ararken Araf ile karşılaştım. İlk çıktığı zaman bu kadar ilgimi çekmemişti. Sonrasında ise yazara ve kitaba şans vermek istedim. 

Daha önce paranormal varlıklardan hayaletle ilgili olan bir kitap okumamıştım. Başta tam adapte olamadım. Kızımız da kendisi hakkında tam olarak bir şeyler bilmezken okuyucuya fazlasıyla soru işaretleri kalıyor. 


Amelia, sadece öldüğünü hatırlamaktadır. Ne ne zaman öldüğünü bilmekte ne de daha önceden kim olduğunu. Kasabada bir nehirde sıkışıp kalmıştır. Bir gün Joshua adında bir çocuk arabayla nehre atlar ve Amelia’da kendi başına gelenlerin aynısı çocuğa da olmasın diye onu kurtarır ve asıl hikayemiz böyle başlar. 

“Joshua?”
“Evet.”
“Sana nasıl görünüyorum.”
“Güzel. Öyle güzelsin ki insanların o gece seni fark etmemesi garip.”

Amelia ne olduğunu, kim olduğunu, nasıl öldüğünü Joshua sayesinde bulmaya çalışır. Ama Joshua’nın ailesi de Amelia’ya karşıdır. Özellikle de büyükannesi! Çünkü büyükannesi ve kankileri ….’dır. Okuyun ve siz öğrenin :D

Bir de büyükannenin haricinde Amelia’nın başında Eli var. Eli de kim diyorsanız, yine sizi kitabı okumaya davet ediyorum. 

Hereafter Seri Sıralaması
1.      Araf (Hereafter)
2.      Ayrılık (Arise)
3.      Elegy

Seriyi sevdim ama farklı bir konusu olduğu için. Çünkü anlatımda bazı yerlerde sıkıldım. Gereksiz ayrıntı mı desem, anlatım dili mi bilemedim. Belki de sevmemin asıl nedeni daha önce hayalet temalı bir kitap okumamış olmamdır. Seriye devam edeceğim. Amelia ve Joshua’nın hikayesini merak ediyorum. 

Not 1: Blogumda yorumladığım tüm kitapların listesine buradan ulaşabilirsiniz.
Not 2: Bu yazıyı “kitaptutkum.blogspot.com” dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!

Herkese bol kitaplı günler!!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...