25 Eylül 2015 Cuma

Saklı Miras Serisi #1: Kızıl Ateş - Ilona Andrews



Kitap Adı: Kızıl Ateş
Kitabın Orijinal Adı: Burn for Me
Yazar Adı: Ilona Andrews
Seri Adı: Saklı Miras (Hidden Legacy)
Seri Sıralaması: 1/2
Türü: Fantastik, Paranormal
Yayınevi: Yabancı Yayınları
Sayfa Sayısı: 408
Basım Tarihi: 2015
Puanım: 4,5/5


Arka Kapak Yazısı: New York Times Çoksatanlar Listesi'nde birçok kez 1 numaraya oturmuş olan Ilona Andrews, SAKLI MİRAS serisinin ilk kitabında büyülü bir macera ve tutkulu bir hikâye sunuyor.

Ben ateşim: Benim için yan.

Nevada Baylor dedektiflik kariyerinin en zorlu göreviyle karşı karşıyaydı; dengesiz bir şüpheliyi bulup ailesine teslim etmek. Bu görev tam bir intihar girişimiydi. Yakalaması gereken kişi en yüksek seviyede büyü gücüne sahip bir Lider'di ve önüne gelen her şeyi ve herkesi ateşe veriyordu.

Ve sonra son derece karanlık ve baştan çıkarıcı bir milyarder ve aynı derecede güçlü başka bir Lider, Connor "Çılgın" Rogan ortaya çıkmış ve Nevada'yı kaçırmıştı. Nevada ondan kaçmakla, kendisini onun kollarına bırakmak arasında bocalıyordu. Ve daha da kötüsü, hayatta kalabilmek için Çılgın Rogan'la işbirliği yapmak zorundaydı.

Rogan da Nevada'yla aynı hedefin peşindeydi, bu nedenle ona ihtiyacı vardı. Fakat Nevada kolay lokma değildi ve Rogan hayatında ilk kez kendinden başka birisini önemsemeye başlamıştı. Ama Rogan büyü dünyasında aşkın da en az ölüm kadar tehlikeli olabildiğini çok önceden öğrenmişti.

Yorumum: Yabancı Yayınları’ndan çıkan Saklı Miras serisinin ilk kitabı Kızıl Ateş. Kitaba başlarken güzel olacağını hissediyordum ama bu kadar güzel çıkacağını tahmin edemiyordum. Birçok açıdan Kızıl Ateş beni yakaladı. Aşk var, fantastik kısmı doyurucu ki büyücüler ve büyüler üstüne. Akıcı. Aksiyon deseniz o da var. Daha ne olsun? :D

“Zenginsin değil mi?” Sesim boğuk çıkmıştı.
“Evet.”
“Odanın havalandırmasını filan yaptıramadın mı?”
“Burada saatlerce oturmayı beklemiyordum. Eğer çok sıcakladıysan sutyenini çıkarmaktan çekinme.”
Ona orta parmağımı gösterdim.


Nevada, ailesinin geleceği için önüne gelen bu teklifi kabul etmek zorundadır. Adam Pierce, Nevada’nın yakalayıp ailesine teslim etmek zorunda olduğu kişidir. Adam ise bir Lider’dir. Yani hanesinin en güçlü büyücüsü. 

Saçımın teline dokunmak için uzandı.geriye doğru çekildim. “Dokunma hakkına sahip değilsin.”
“Buna nasıl sahip olurum?”
“Ona ancak sana aşık olursam sahip olabilirsin.”
Durdu. “Aşık olmak? Ciddi misin?”
“Evet.”
“Hangi yüzyıldayız, on altıncı mı? Sana sonrasında sone falan mı yazmalıyım?”

Adam’ı yakalamak isterken yolu Rogan ile pardon Çılgın Rogan ile kesişir. Rogan’ın isteği Adam’dır ancak bu işte birlikte çalışan ikilimiz için aşk ateşi etrafı sarmaktadır.

Saklı Miras Seri Sıralaması
1.      Kızıl Ateş (Burn for Me)
2.      White Hot
Kitabın farklı bir kurgusu var. Fantastik ve aksiyonun beraber yazıldığı kitaplardan biri. Özellikle büyülerin yapıldığı ateş ile ilgili kısımları ayrı bir sevdim. Bu büyüler kısmına çok girmek istemiyorum. Çünkü hiç bilmeden okuyarak öğrenilmesini daha doğru buluyorum.

Not 1: Blogumda yorumladığım tüm kitapların listesine buradan ulaşabilirsiniz.
Not 2: Bu yazıyı “kitaptutkum.blogspot.com” dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!

Herkese bol kitaplı günler!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...