3 Mayıs 2016 Salı

Lonca Avcısı #3: Başmeleğin Gözdesi - Nalini Singh

Kitap Adı: Başmeleğin Gözdesi
Kitabın Orijinal Adı: Archangel's Consort
Yazar Adı: Nalini Singh
Seri Adı: Lonca Avcısı (Guild Hunter)
Seri Sıralaması: 3/8 + 4 novella
Türü: Fantastik, Paranormal, Yeni-Yetişkin
Yayınevi: Yabancı Yayınları
Sayfa Sayısı: 384
Basım Tarihi: 2016
Puanım: 5/5


Arka Kapak Yazısı: Nalini Singh, meleklerin hüküm sürdüğü, vampirlerin onların sadık hizmetkarları olduğu ve en büyük bedeli masumların ödediği nefes kesici dünyaya geri dönüyor.

Vampir avcısı Elena Deveraux ve sevgilisi, ölümcül Başmelek Raphael New York'a geri döndüklerinde yeni bir tehlikeyle karşı karşıya kalmışlardı... Bir okula saldıran vampirin geride bıraktığı manzara tamamen dehşet vericiydi; ve bu daha bir başlangıçtı. Kana susamış vampirlerin sayısı bir bir artarken şehrin sokakları kana bulanmıştı. Daha da kötüsü Raphael'in kendisi de yavaş yavaş kontrolünü kaybetmeye başlamıştı; gökyüzünü açıklanamayan kara bulutlar kaplamış, yeryüzü sarılmıştı.

Kehanet ürkütücü bir şekilde gerçekleşiyordu: Hain ve kadim bir ölümsüzlük diriliyordu. Vahşi rüzgarlar onun adını fısıldıyordu: Caliane. O, oğlu Raphael için geri dönmüştü. Bunun için yolunun üzerinde ne varsa yok etmeye hazırdı ve yolunun üzerinde tek birisi vardı: Elena, oğlunun yok edilmesi gereken gözdesi...

Yorumum: En sevdiğim serilerden biri olan Lonca Avcısı'nın yeni kitabı çıkmış, hiç okumadan durur muyum ben? Hem de kitabım yine serinin ben gibi hastası olan bir bookstagramdan hediye geldiyse. Kullanıcı adı postityorumlar ve takip etmeniz önerilir!


Başmeleğin Gözdesi'ni okurken düşündüğüm iki şeyden birincisi; kitap harika, aaaa neler oluyor, vayyy vb. şeyler ikincisi ise ama dördüncü kitabın çıkmasına daha çok vaaar idi. Son zamanlarda okuyup da hastası olduğum serilerden biriydi. Beni seriye çeken en önemli şey paranormal olması ve içinde melek-vampir özgünlüğünün olmasıydı.

"Burada kal, Elena. Daha yeni doğmuş bir ölümsüze uygun bir av değil bu."
Elana farkındaydı. Ama aynı zamanda bildiği bir şey daha vardı. "Mantığın bununla bir alakası yok, Başmelek. Sen bir kabusa adım atarken benden güvenli yerde, hiçbir şey yapmadan beklememi isteme. Hayır.            " Başını iki yana salladı. "Yapamam. Yaradılışıma aykırı."
"Ya seni arkada bırakırsam?"
"Cevabı biliyorsun." Peşinden giderdi.

Kitapla ilgili beğenmediğim iki şeyden biri çeviriydi. Aslında bu çeviriden mi kaynaklandı yoksa redakte ya da son okumadan mı bilmiyorum ama cümle düşükleri, tekrarlanan kelime ekleri ve farklı kelimeler vardı. İkincisi ise arka kapak yazısı. Kitabın başlarında bolca bir Kadim'in uyandığından ama onun hangisi olduğundan bahsetmiyordu. Hatta tam anlamıyla o kişinin Caliane olduğu iki yüzlü sayfalardan sonra bahsediliyordu. Bunun arka kapakta yazılması bana göre spoilerdı. Ondan bu durumu sevemedim.

Beni çağıracaksın. Tereddütsüz, düşünmeksizin, son ana değin beklemeksizin. Tehlikedeysen eğer, beni çağıracaksın.

Başmeleğin Gözdesi aynı ilk iki kitaptaki gibi macera doluydu. Raphael'in annesi yavaş yavaş uyanmaya başlıyor ve uyanırken de çeşitli olaylara sebep oluyordu. Elena'nın, oğlunu güçsüz kıldığına inanan Caliane onu yok etmeye hazırdır. Raphael izin verse de vermese de...

Lonca Avcısı Seri Sıralaması
0,4. Angel's Dance
0,5. Angel's Judgement
0,6. Angels' Pawn
1. Meleklerin Kanı (Angels' Blood)
2. Başmeleğin Öpücüğü (Archangel's Kiss)
3. Başmeleğin Gözdesi (Archangel's Consort)
3,5. Angel's Wolf
4. Archangel's Blade
5. Archangel's Storm
6. Archangel's Legion
7. Archangel's Shadows
8. Archangel's Enigma

Seri devamını merakla beklemekteyim. Yabancı Yayınları seriyi hızla çıkarıyor ama serinin hastası olduğum için daha hızlı çıkarsa hiç fena olmaz diyorum :p

Not 1: Blogumda yorumladığım tüm kitapların listesine buradan ulaşabilirsiniz.
Not 2: Bu yazıyı “kitaptutkum.blogspot.com” dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!

Herkese bol kitaplı günler!!

7 yorum:

  1. Woow bayağı uzun bir seri imiş ... Merak ettim açıkçası ...
    Emeğinize sağlık ve takibe aldım instagramda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel bir seridir, tavsiyemdir. Teşekkür ederim :)

      Sil
  2. İyi okumalar. Ben seri okuyamıyorum uzun geliyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Seriler uzun ama konusu akıcı olanları tavsiye ederim :)

      Sil
  3. Ben bayıldım tavsiye ediyorum 4.kitabı bekliyorum bende...

    YanıtlaSil
  4. Merhaba seri 8 ana kitaptan sonra devam edecek mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, goodreadsa baktım seri 11 kitaba çıkmış. Linki aşağıya bırakıyorum.

      https://www.goodreads.com/series/47942-guild-hunter

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...