21 Ocak 2017 Cumartesi

Fikri Mühim - Nescafe White Chocolate Mocha Denemesi

Herkese merhaba!!



Fikri mühim uzun zamandır üyesi olduğum bir platform. Zaman zaman denemem için gönderdikleri ürünleri deneyip, paylaşıyorum. Bu kez de denemem için Nescafe White Chocolate Mocha göndermişler!



Bir kafeye gittiğimde genelde Mocha içmeyi tercih ederim ancak daha önce beyaz çikolatalı olanla karşılaşmadım. Bu bakımdan güzel bir yenilik olmuş. Kokusu muhteşem. Ben kokusuna bayıldım ancak tadı için aynısını diyemeyeceğim. Şeker kullanmayan biri olarak bana aşırı şekerli geldi.

Sevgili Nescafe, lütfen biz şeker kullanmayanları da düşünüp şekersizlerini de çıkarır mısın? *_*


Aklınızda kalmasın bir tadın derim ama şeker kullanmayanlar dikkat!!


1 yorum:

  1. Ben de bayildim, bu sene çıkardığı farklı tatlar çok güzel. Benzer markalar olsa da nescafe vazgeçilmez

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...