20 Temmuz 2015 Pazartesi

Bir Hayalin Gerçekleşmesi: Kitap Odam *_*





Herkese merhaba!!

Uzun zamandır yazmak istediğim bir yazı ile kaşınızdayım! Tüm kitap severlerin olduğu gibi benimde kendime ait bir kitap odam ya da kocaman bir kitaplığım olmasını istiyordum. Küçüklüğümden beri hayalimdi ve bir gün gerçekleştireceğime inanıyordum. 
İlk evimiz belli olduğunda bir baktım ki yan apartmanla bitişik olduğu için bir karanlık odamız var. Eee çocuk odası da olduğuna göre bu oda benim hayalimdeki kitaplık odası olabilirdi değil mi? *_* 

Yalnız neredeyse olamayacaktı -_- Eşim ve babam direkt nasılsa oda karanlık kıralım duvarı, salona katalım diye konuşmaya başladılar. Ama bir dakika. Hani benim kitaplık odam! Ne olursa olsun odamı yedirmeyecektim ve ve ve kazandım!! Aslında duvar kırılıp yine de kitaplık yapılabilirdi ama bu kez de gelen giden bakacak, ödünç isteyecekti. Bu fikir aklıma gelir gelmez vazgeçtim. Onlar benim kıymetlilerim, paylaşamam ki! 


Kitaplığımı hazır almayı hiç düşünmedik. Tanıdık ustalarımız olduğu için odanın ölçüsüne ve benim istediğime göre yapılmasını karar verdik. Tabanı özellikle kalın olmasını istedim ki aradan bir süre geçince “Bu kitaplık artık bana yetmiyor!” demeyeyim. İlerde kitaplığımın tamamı dolduğunda çift sıra dizmeye başlayacağım *_*

Kitaplığım odanın üç duvarını ve arka tarafta bir kirişi kapsıyor. Kiriş tarafındaki dolabı kiler olarak kullanmaya başladım. Abur cubur ve çeşitli kuru gıdaları saklamak için iyi oldu. Bu kısmı şimdilik tam düzenleyemedim ama ilerde daha düzgün olacağına inanıyorum. 


Gelelim kitaplarımı nasıl yerleştirdiğime. İlk başta Artemis ve Pegasus Yayınları’nın kitaplarını koyacağım yerleri belirledim. Çünkü hem en sevdiğim seriler gözümün önünde olsun istedim hem de en çok kitaba sahip yayınevlerini yerleştirirsem gerisini daha kolay sıralarım diye düşündüm. Kitaplığımın en başına ve en alt kısmına okumayı düşünmediğim ya da okusam da çok bağlanmadığım kitaplarımı koydum.


Pegasus Yayınları ve Dex'ler




 Artemis Yayınları


Nemesis Kitap 




Aspendos Yayınları



Koridor Yayınları ve Diğer Yayınevleri


Epsilon Yayınları


Bir sıra daha Epsilon kitabım vardı ama çekmemişim -_-

Ephesus Yayınları


 Yabancı Yayınları


 Martı, Novella ve Pena Yayınları


Diğer Yayınevleri


Kitap odama masa ya da koltuk koymadım. Karanlık oda olduğu için okumam zor olur diye istemedim. Benim kitaplığım bu şekilde. Gün geçtikçe de daha gelişeceğine inanıyorum. Umarım isteyen herkes böyle bir kitap odasına kavuşur.

Herkese bol kitaplı günler dilerken canlarım olan eşim ve babama çok teşekkür ediyorum. Onlar olmasa bu hayalime kavuşamazdım *_*


59 yorum:

  1. Bayildim ^_^ Benim de böyle bir odam olmasını cok istiyorum ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah bir gün olur *_* Teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Kitaplarina bayıldım yaa:-) ne kadar makyaj bloğu yazsamda inanılmaz bir kitap kurduyum şu an öyle bir odada bir puf üzerinde kahvemi yudumlarken kitabımı oluduğumu hayal ettim:-) güle güle kullan yeni odani canım:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederım *_* Kitaplarım kıymetlilerim benim *_* Karşısına geçip ne okusam diye düşünmek bile inanılmaz keyifli bir şey *_*

      Sil
  3. İkizim bayıldımmmm *_* Fikir ve yapım aşamasına an be an şahit oldum gerçi ama böyle görünce daha da bir mutlu oldum. Hepimize nasip olur bir gün inşallah :* Güle güle kullan ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkizimmmmmmm *_* Oyyy canım benim, her önemli anımda yanımda olduğun gibi bunda da yanımdaydın *_* Amin canım inşallah <3 Teşekkür ederim *_*

      Sil
  4. Kitap odanız çok güzel olmuş. İyi günlerde kullanın. Biz de önümüzdeki günlerde taşınacağız. Eğer 3+1 eve taşınırsak bir odayı çalışma odam yapacağım. Kitaplığım, kitaplarım ve masam olacak. belki bir koltuk da alırım. Hayalini kurması bile güzel bir de sahip olsam ne kadar mutlu olurum kim bilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) İnşallah siz de istediğiniz gibi bir odaya sahip olursunuz :) *_*

      Sil
  5. Ayy çok güzel olmuş, çok sevindim senin adına. Darısı isteyen herkesin başına :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Aynen darısı her isteyenin başına :)

      Sil
  6. O kadar kitaplara mı, güzelim bembeyaz kitaplıklara mı yoksa bunların bulunduğu odayı mı kıskansam bilemedim vallahi :/ Her kitap oburunun hayalini yaşıyorsun :D Senin için çok sevindim, içimden bizimkilere yalvarsam yaparlar mı diye düşünüyorum çünkü ilk gördüğümde böyleydim: https://33.media.tumblr.com/e2a2ae8c58678401357c9fdb83718622/tumblr_n9y9cmfEG61rd3juxo5_500.gif

    Elemtere fiş kem gözlere şiş :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Ben de bayılıyorum *_* Kitap odasından hiç çıkasım gelmiyor :p

      Aman nazar değmesin :)

      Sil
  7. Hem böyle bir kitaplığa kavuşup hayalinizi gerçekleştirdiğiniz için hem de dolaplar dolusu kitap okuyan ender kıymetli insanlardan olduğunuz için ne mutlu size. Sizin gibi insanlara rastladıkça mutlu oluyorum. Kocaman sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yazınız için teşekkür ederim :) Kitaplar benim için çok önemli, hayatımın bir parçası :)

      Benden de kocaman sevgiler :) *_*

      Sil
  8. Harikaaa! ^-^
    Güle güle kullanın :))

    YanıtlaSil
  9. Valla ben de bir kitap aşığı olduğumdan biliyorum bu en büyük hayallerden bizim için. Umarım bana da nasip olur.Ayrıca baban ve eşine verdiğin mücadele için de Tebrikler:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah sen de böyle bir kitaplığa kavuşursun :)

      Teşekkür ederim *_*

      Sil
  10. çook güzel :) benimde hayalim ama yer yok işte :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Eskiden benim de hayalimdi ve yer yoktu ama artık çok şükür var :) Belki bir gün sizde kavuşursunuz hayalinize :)

      Sil
  11. Muhteşem bir manzara *_* Emeğine sağlık. (aferim damat ^^ ) Keyfini doya doya çıkarman dileğiyle ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım OBD'em *_* Daha daha güzelleri senin olması dileğiyle *_*

      Sil
  12. Kitapligina bayildim ^_^

    YanıtlaSil
  13. Tam hayalimdeki gibi ^_^

    YanıtlaSil
  14. Harika olmuş. Darısı her kitapseverin başına:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Kesinlikle her isteyen kitapseverin başına.

      Sil
  15. O kadar güzel ki... Fotoğraflara bakarken hafif bir kıskançlık duymadım değil ^_^ Güle güle kullanın. Benim de kitap yorumları yaptığım bir blogum var. Eğer ziyaret etmek isterseniz beklerim ^_^ http://snoopyninguncesi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim *_* Blogunuza uğrayacağım :)

      Sil
  16. Merhabalar kitap odanız harika olmuş bayıldım Güle güle kullanın keyifli vakitler geçirmeniz temennisiyle ☺️ Sizden bi ricam olacak bu aralar Sherlock Holmes serisine merak saldım ancak pek çok kitabı var ben de almaya hangisinden başlasam ve hangilerini alsam bilemedim sizin gibi bir kitap tutkunu bana fikir verebilir diye düşündüm yardımcı olursanız çok sevinirim 😊😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, güzel düşünceleriniz için teşekkür ederim :))

      Hiç Sherlock okumadım ama kendisine yürüyen Sherlock ansiklopedisi dediğim blog ikizimin şu yazısı size yardımcı olacaktır:

      http://benherneysemo.blogspot.com.tr/2014/10/sherlock-holmes-kitaplar-okuma-sras.html

      Şimdiden keyifli okumalar *-*

      Sil
  17. Çok güzel olmuş :)kitaplarda şahane :)

    YanıtlaSil
  18. Sorması ayıp kaç kitabınız var :-) Ben çok kitabımın olduğunu düşünürdüm ama sizinki daha çok maşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir ara sayıyordum hatta tek tek not alıyordum ama artık bıraktım :) Tam sayıyı bilmemekle beraber 1000'i geçtiklerini düşünüyorum :)

      Sil
    2. Tahmin ettim :-) Hepsini güle güle okuyun. Sevgiler :-)

      Sil
  19. Teşekkür ederim :) İstediğiniz tüm kitaplara ulaşmanız dileğiyle :)

    YanıtlaSil
  20. süpermiş, daha nicelerini okursun umarım:) ben de en kısa zamanda böyle bir sıralamaya gitmeliyim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Ayy inşallah hepsini okuyabilirim :)

      Sil
  21. Çok güzel bir kitap odası olmuş şaşkınlık ve hayranlıkla baktım. Güle güle kullanın. :)

    YanıtlaSil
  22. Merhaba odan çok güzel olmuş😊Kitapların nasıl bu kadar çoğaldı ben 16 yaşındayım ve kocaman bir kitaplığım olması için büyümeyi bekleyemicem yavaş yavaş mı alarak bu kadar çok kitabın oldu benim sadece 10 kitab8m var 100 den fazla istiyorum ama nasıl alcam para birktirip hepsini birdenmi yoksa teker tekermi almalıyım😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, çok teşekkür ederim :) Kitaplığımı uzun zamandır oluşturuyorum. Ben bazen para biriktirip toplu aldım, bazense indirim ve kampanyalardan yararlanmak adına birer ikişer aldım. O an karar veriyorum. Bence sen de bir kitabı indirimde görürsen ve okumak istersen al derim. Umuyorum ki senin kitaplığın dolu dolu her istediğin kitabın olduğu bir kitaplık olur. :)

      Sil
  23. Muhteşem olmuş.. Nice nice keyifli okumalar dilerim.. Bu arada darısı benim başıma demeden de geçemeyeceğim :)
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Darısı başınıza :)

      Sevgilerle..

      Sil
  24. Çok hoş bir kitaplık ve oda bende istiyorum :( Tüm kitaplarımı depoya indirmek zorunda kaldım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım istediğiniz kitaplığa kavuşursunuz :)

      Sil
  25. Pegasus yayınları kısmındaki kedili kitap tutacağını nereden aldığınızı öğrenebilir miyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hediye gelmişti ama karınca design'dan alınmıştı.

      http://www.karincadesign.com/kitap-destegi

      Bu adreste bulabilirsiniz.

      Sil
  26. Kitaplığına hayran oldum.
    Bol okumalı günler... :)

    YanıtlaSil
  27. Teşekkür ederim, umarım hayalleriniz gerçek olur :) *_*

    YanıtlaSil
  28. Çoook beğendim,hayalinin gerçekleşmiş olması ne sevindirici.Ne mutlu sana :)

    YanıtlaSil
  29. bende kitap okumayı çık severim.şimdi hayal edince sizin adınıza mutlu oldum güle güle kulanın yeni odnızı

    YanıtlaSil
  30. Çok teşekkürler çok yararlı olmuş.

    YanıtlaSil
  31. Ben de yayınevlerine göre düzenlemeyi seviyorum genelde ancak farklı yayınevlerinden çıkan seriler işi bozuyor. Veya farklı boyuttaki kitaplar. :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef :( Ben de farklı boyutlardaki kitapları sevmiyorum.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...